Kirjeldus
Korraldasime koostöös agentuuride Orangetime Event ja Mediacom meeleoluka jahipeo, kuhu olid kutsutud meedia, tuntud staarid ja populaarsemad sotsiaalmeedia influencerid, keda jälgivad kümned tuhanded noored, kes on Coca-Cola põhiline sihtrühm. Strateegias panime väga suurt rõhku sihtgrupile oluliste mõjutajate kaardistamisele ja kaasamisele ning ürituse sisu luues arvestasime täpselt sihtgrupi eelistustega. Eestis ei ole varasemalt olnud üritust, kus on korraga kohal nii palju influencereid, kes kogu ürituse vältel (3 tundi jahiga merel) tohutul hulgal sotsiaalmeedia sisu loovad. Samal ajal kui influencerid enda kanalitesse sisu lõid, tegutses ka traditsiooniline meedia, kes staare intervjueerisid ja kogu melust galeriisid, teleklippe, sotsiaalmeediapostitusi ja intervjuusid tootsid. Kuna üritusel filmite mitmeid eksklusiivseid klippe, siis sai Coca-Cola jahipidu väga palju järelkajastusi, mida kasutati erinevates meediakanalites aastaringselt ja brändi nähtavust veelgi kasvatasid. 2000 eurone PR investeering jõudis 850 000 inimeseni ja andis meile 66 000 euro väärtuses teenitud meedia tähelepanu.