The logo of Eesti Kontsert is inspired by the pride and glory of every respected concert hall – the majestic grand piano. Its keys, their immanent repetition and visual order, introduce a wide playing field – one could find a note, create an accord or build a new architectural form, – and are therefore the basic elements of Eesti Kontsert’s corporate visual identity. The respectable form of the keys helps to establish Eesti Kontsert’s brand which unites many different concert halls, being thus the unique combination of the craft of engineering and excellence of musical masterpieces. The logo can also be reduced to a simplified reference to Eesti Kontsert’s brand, while being used in any of the visual materials of the events supported, introduced or organised by Eesti Kontsert.
Logo on inspireerinud kontsertsaalide au ja uhkus – majesteetlik tiibklaver. Selle klahvid, mille olemuslik repetitsioon ja visuaalne korrapära avavad laia mängumaa – kas otsida nooti, luua akorde või ehitada neist uusi ruumilisi vorme –, on Eesti Kontserdi uue visuaalse identiteedi aluskujundiks. Ruumiliste klahvide soliidne vorm aitab haarata Eesti Kontserti suurt emabrändi, mis koondab enda alla erinevaid kontserdisaale, olles nõnda ainulaadne kombinatsioon insenerikunstist ja muusikateostest. Samas on logo taandatav ka lihtsaks viiteks mis tahes graafilisel lahendusel – olgu siis tegemist Eesti Kontserdi poolt esitletava, toetatava või korraldatava sündmuse visuaalsete materjalidega.