Kirjeldus
Eellanseerimiskampaania kunagisele ülimenukale 205e ja 206e järglasele Peugeot 208le. Eellanseerimiskampaania probleem seisnes selles, et Peugeot 208st ei tohtinud kasutada ühtki visuaalset materjali (foto, video, vms) enne Genfi ametlikku esitlemist. Agentuuri loominguliseks lahenduseks oli 860 mudelautot, mida kasutasime üle Eestilises kaubandusketis Selver kuu aega. Tulemuseks oli reach u. 600 000 unikaalset kontakti ja üle 2 miljoni korduva kontakti 39s punktis üle Eesti. Sihtgrupina nägime eelkõige neid inimesi, kes planeerivad pere rahaasju ja teevad sisseoste. Kassapulkades sõitvate Peugeot'ele lisaks oli kommunikatsioonieesmärgiks mudeli uue slogani "Luba oma kehal end juhtida" tutvustamine ja suunamine Facebooki, mis kogus jõudsalt uusi kontakte. Toimus motiveeriv arutelu Facebookis - auhinnaks 208 mudelid, mis leidsid uued sõbrad Tallinna Lastehaiglas jt lastekodudes. Sügisel toimunud Eesti Aasta Rahvaauto valimised võitis Peugeot 208 tänu suurele Eesti rahva toetusele.
-
producer
-
projektijuht