Kirjeldus
Kuidas tõsta Eesti rahvusvahelist tuntust ettevõtlus-, investeerimis- ja reisisihtkohana? Tegime EASi erinevatele üksustele experience-marketing põhimõttel pressireisi, mis tõi kajastusi 17 Tier1 väljaandes (sh Financial Times, Bloomberg, The Econimist, Forbes, Sifted), kasvatas liiklust EASi veebis 48% ja seda vaid eelarvega 45K eurot, mis on vaid kümnendik tulemste tegelikust väärtusest. • 3 päeva • 11 külastuskohta • 11 välisajakirjanikku • 33 kõneisikut Eesti iduettevõtetest riigi esindajateni • 45 000 eurot ..tõi: • 17 kajastust rahvusvahelises premium-meedias • Eesti ja Invest Estonia (mis oli pressireisi maandumisleheks) tuntuse kasvu peegeldavad Google otsingud ja direct liiklus EAS veebis kasvasid artiklite ilmumisperioodil vastavalt 9% ja 48%. Teisendatuna sisuturundusartiklitesse võrduks tulemus ca 500 000 eurose sisuturunduseelarvega. Pressireisi sihiks oli tõsta Eesti tuntust ühtaegu nii ettevõtluskeskkonna kui ka investeerimis- ja turismisihtkohana. Väikeriigina on aga lihtsa teema-pitchiga üleilmses tähelepanukonkurentsis keeruline silma paista. Nägime parima võimalusena experience-marketing lahendust ehk võimaldada business-lifestyle ajakirjanikel pressireisi näol kogeda eeltoodud kolme liini parimaid omadusi. Väljakutse esitas koroonaaeg, mis kulges eri riikides eri rütmis - enamus välisajakirjanikke oli koroonaaja tõttu toimetanud pikalt kodukontoris, ka oli mitmetel organisatsioonidel üle maailma sisekokkulepe reisimist vältida. Et tagada osalejate turvalisus, olime reeglites ranged: Eestisse reisijailt eeldasime vaktsineeritust ja tegime ka maskid kohustuslikuks, kuigi neid sel ajal riiklikult ei nõutud. Ka sai osaleda üle veebi. Andsime ülevaate Eesti digilahendustest, iduettevõtetest ja investeerimiskeskkonnast, Eesti eluolust ja ainulaadsest loodusläheduse ja digitaalsuse kombinatsioonist - Digitally Wild. Pressireis tõi siia ajakirjanikud väljaannetest The Economist, Bloomberg, The Washington Post, Forbes, Sifted.eu, Computer Weekly, IDG Connect, Tech.eu, IDG Connect, US Today, Handelsblatt. Ilmus 17 artiklit Tier1 meedias, 3 väiksemates väljaannetes, 4 sotsiaalmeediakajastust. Eesti ja Invest Estonia tuntuse kasvu kajastavad Google otsingud ja direct liiklus kasvasid vastavalt 9% ja 48%. Pressireis kõnetas ka väljaandeid, kes ei saa pressikutset vastu võtta – Financial Times tegi intervjuu Kaja Kallasega distantsilt