Kirjeldus
Agentuur oli vastutav Matteli loodud vigursuusatamise maailmameistri Kelly Sildaru Barbie nuku lansseerimise ja esmaesitluse laia kajastuse saamise eest meedias. Kliendi eesmärk oli inspireerida noori tüdrukuid unistama suurelt ja uskuma enda piiritusse potentsiaali. Kogu lahenduse elluviimiseks Eestis oli aega täpselt üks kuu. Agentuuri strateegia hõlmas sündmuse organiseerimist, VIP kutseid, pressikommunikatsiooni, pressiteadete koostamist, meediale teemade pakkumisi, kokkuvõtteid ja raporteid ning kliendi toetamist. Esmaesitlus toimus Kadrioru restoranis Rudolf, kus olid kohal Kelly sõbrad, meedia ja mõjuisikud. Edukas lansseerimine ja avaüritus jõudis sotsiaalmeedias 580 743 inimeseni. Telekajastused viisid uudised 407 400 inimeseni. Online artiklid jõudsid 1 158 300 ja prindi artiklid 189 000 inimeseni. Projekt viidi ellu 2022. aasta kevadel vastavalt kliendi nõudmistele. Eelarve jäi 5000 euro piiresse. Loovad ja uudsed lahendused hõlmasid ainulaadse Kelly Sildaru nuku loomist, mille abil innustada tüdrukuid spordiga tegelema, ning laia meediakajastuse saamist, et kampaania sõnum jõuaks võimalikult paljude inimesteni.
-
Creative Director
-
Project Lead
-
PR strategist