Kirjeldus
A mildly shocking campaign, which borrows the graphical elements of popular social websites and turns them on their heads. Eye-catching icons, while they appear friendly, introduce daily routines like Tweeting and Like’ing vividly to the underbelly of „social“ life. In this context not much info is needed- picture is clear and simple. Print media would be supported by a Facebook App called „Partypromoter“, which lets (unsuspecting) youths to draw a crowd for party. In addition to friends, the list would introduce unknown weird figures. In case of confirming the list, the App would warn the user by posting a unpleasent message on his/her wall.
Mõõdukalt šokeeriv kampaania, mis laenab populaarsete suhtluskeskondade graafikat ja pöörab need pea-peale. Pilkupüüdvad ikoonid ühtaegu pehmendavad pilti, ja samas suruvad elu pahupoolele igapäevased toredad sotsiaaltegevused, nagu säutsumine, lobisemine, laikime. Selles kontekstis ei maksa sõnumit enam liigse infoga koormata- pilt on minimalistlik ja vahetu. Lisaks trükimeediale käivituks kampaania raames Facebook’i App „Peopromootor“, mis laseb (pahaaiamatutel) noortel loosida omale peoseltskondasid. Sõpradele lisaks ilmub nimekirja kahtlaseid tegelasi, kellega koos „loosipeo“ kinnitamisel hoiatatakse App’i kasutajat seinale ilmuva ebameeldiva teatega.
-
autor