Kirjeldus
Noored on läbinägelikud, nad on üles kasvanud ajal kui reklaam ja igasugune nipikas turundus on osa igapäevast aegruumi. Suurema osa reklaamionude katsetest end hanitada naeravad nad kohe välja. ZEN räägib nendega teisiti - näitlejateks on erinevad seltskonnad nende endi hulgast, palju tegevusest on spontaanne, kohapeal improviseeritud. Autentsus on tagatud juukse-, küüne- ja meigikunstnike, kõrvalejätmisega. Oluline on muusika, mis pea kõigis klippides eri esitajatelt aga alati kohalik ja ühe sammu kommertsedetabelitest ees - esitajad on alles tulijad, mitte olijad või juba minejad. Klippide lõpus mainitakse bändid alati nimeliselt ära. Kommertssõnum on pildilisest materjalist teadlikult lahus hoitud. Et kõnekaardid on nüüdseks commodity ja nende pakkumised sarnased, võidab lihtsalt see, kes rohkem rokib ja vähem sakib.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht
-
tootmisfirma
-
muusikaautor