Kirjeldus
Paljude turistide jaoks ei ole Eesti esimene valik kui tegemist on talvepuhkuse planeerimisega. Peamiseks põhjuseks on (isegi ka kohalike) madal teadlikkus sellest, mis võimalused siin üldse talvel aja veetmiseks on. Meie eesmärk oli seega tutvustada noorele (Gen Z) turistile, kes juba praegu reisitrende ümber on vormimas, talvist Eestit loomulikul ja usaldusväärsel moel. Nii sai TikTok meie peamiseks kommunikatsioonikanaliks. Kutsusime selleks aga appi ühe üllatava arvamusliidri, kes igapäevaselt naudib jalge all hoopis Bali kuuma rannaliiva. Tahtsime, et see Eesti avastamine oleks siiras, usutav ja nakatav. Nii võttiski tervelt kuuks ajaks Visit Estonia TikToki konto üle Juhani Särglep ning avastas välismaalasena Eestit mh jääaugust, Soome kelgult, matkarajalt koos Husky-dega, hubaselt jõuluturult, ja ka ükssarvikutega digiriigist. Kuigi Juhani on professionaalse videograafina maailmas hästi tuntud, said antud kampaania jaoks loodud 11 klippi kokku pandud just TikToki algoritmi arvestades. Suurt rolli mängis just sinna sobivate (trendikate) teemade valik, trendikas muusika, platvormi eripärasid arvestav copywriting, relevantsed hashtag-id. Kõik selleks, et suurendada nähtavust ning tagada efektiivsus. Kuigi tegu on lõbusa ja autentsust hindava platvormiga, eeldab selline takeover hoolikalt läbimõeldud samme, et optimaalselt ära kasutada nii platvormi kui sisulooja iseärasusi. Alustasime teaser videoga ning seejärel jätkasime alateemadega: elamused, faktid, ilu. Takeover-it tutvustasime ka Visit Estonia ja Juhani enda Instagrami kanalitel, et need kokku ligi 187 000 jälgijat samuti teaks TikTokist inspiratsiooni otsida. Pikaajaline koostöö sisuloojaga ja kanali üle võtmine tagab kindla käekirja ja äratuntavuse ning ühtlasi annab ka sisulooja jälgijatele põhjuse minna tema sisu tarbima teise kanalisse. Tulemused Visit Estonia Tiktokis tegid meile vaid rõõmu: Vaatamised: 150 936 Meeldimised: 10 252 Kampaania periood: jaanuar 2022 Maksumus: 4000€+KM
-
Creative Director
-
Social media specialist
-
Project Lead
-
Media partner