Kirjeldus
Social water safety campaign, which was developed specifically for the Russian-speaking target group. Campaign main objective: to encourage the target group to make influence on their friends and stop them going drunk into the water / swimming.
Loovagentuur Smart City arendas välja sotsiaalkampaania reklaamikontseptsiooni Päästeameti jaoks. Viimase kahe aasta jooksul oli veeohutuskampaania keskendunud peamiselt eesti keelt kõnelevale auditooriumile, kuid 2012 aastal oli Päästeamet otsustanud tellida ning läbi viia täiesti eraldiseisva venekeelsele sihtrühmale suunatud veeohutuskampaania "ÄRA LASE PURJUS SÕPRA VETTE". Kampaania toimub põhiosas samaaegselt eestikeelse samasisulise kampaaniaga, kuid olo ülesehituselt ja loovlahenduste poolest suunatud vaid vene keelt kõnelevatele inimestele. Samuti oli täpselt sihtgrupi eelistusi arvestades valitud meediakanalid ja piirkondlikud reklaamide eksponeerimise pinnad.
-
creative
-
photographer
-
producer
-
projektijuht