Vabandamisplakatid on Tallinna linnas kujunenud omamoodi fenomeniks. Andestust on palutud nii Annalt, Lenalt, Nastjalt kui ka Katjalt. See, kas tegu oli romantilise žesti või psühhopaatiaga, pole meie otsustada: kui naisuke on sind igalt poolt mujalt ära blokkinud, peab ju kuidagi ta tähelepanu saama.
Ka meie tahtsime inimeste tähelepanu võita. Vapiano polnud pikemat aega brändikampaaniat teinud, lisaks oli lähenemas aasta oluliseim müügikampaania, mille eel soovisime, et KÕIK räägivad Vapianost.
Asi lihtne: klišeelik vabandus, comic sans font, katkine süda ja sündinud oli iga disaineri õudusunenägu. Õnneks disainiauhindadele me selle tööga ei kandideerigi…
Reklaamikampaania saavutas aga oma eesmärgi: inimesed jagasid postrist pilte ja videoid sotsiaalmeediakanalites nagu TikTok, Facebook, Instagram, Twitter ja Reddit ning Elu24 portaalis ilmusid mitmed artiklid. Sotsiaalmeedias kogusid erinevad videod nädala jooksul üle 600 000 vaatamise, Google’i otsingute arv kasvas 19 protsendi võrra ning müük Solarises Vapianos 28 protsendi võrra.