Kirjeldus
Tekitamaks lätlastes huvi Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseumi ekstreemspordinäituse „X-FAKTOR“ vastu, korraldasime ekstreemse rulahüppe üle Valka-Valga piiripunkti. Ajaloolise hüppe tegijaks valisime legendaarse Läti rulataja Madars Apse, kelle õnnestunud õhulend lendas väga hästi ka üle Läti suuremate meediakanalite uudiskünnise ning lõi laineid sotsiaalmeedias.
Kui Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseum tegi ekstreemspordinäituse „X-FAKTOR“ sooviti kutsuda näitust külastama ka Lätlasi. Oli vaja korraldada PR-is midagi sellist, mille vastu tunneks huvi ka Läti meedia. Aktsioon „Üle piiri” oli osa spordimuuseumi suvisest Läti-suunalisest turunduskampaaniast ja toimus juuli lõpus korraga nii Valgas kui Valkas, kus mitmed tuntud Eesti ja Läti ekstreemsportlased sooritasid hüppe üle sealse piiripunkti. 26. juulil aset leidnud hüppeid sooritasid spetsiaalselt aktsiooni tarbeks ehitatud rambil näiteks Läti RedBulli kogukonda kuuluv ekstreemspordistaar ja rulataja Madars Apse ning üks Eesti esirulatajaid Romario Siimer. Ürituse eesmärk oli pöörata tähelepanu tänapäeval jõudsalt arenevale spordialaliigile – ekstreemspordile – mis on viimastel kümnenditel vallutanud palju südameid, tänavaid, olümpia kui ka sellest aastast spordimuuseumi elamusnäitusega „X-FAKTOR“. Olukord: inimesed otsustavad üldiselt muuseumite külastusi läbi meedia või sotsiaalmeedia, kuna eelarve oli piiratud, siis ei saanud teha suurt reklaamkampaaniat. Lisaks oli vaja teha Lätlastele oma naaberriigi väikemuuseumile kampaaniat. Probleem: kuidas kõnetada Lätlasi, et see neid huvitaks aga samas seoks ära Eestiga? Strateegiliselt otsustasime selleks korraldada ekstreemürituse, ning see pidi olema ka seotud Eestiga, et ühendada ära sihtkohaga. PR-IDEE: Esmakordne hüpe rulaga üle Valka-Valga piiri. Teostus: Selleks otsustasime korraldada midagi enneolematut. Kaardistades ära, kes kõnetavad Läti üldsust ekstreemspordis, leidsime legendaarse Läti rulataja Madars Apse. Selleks, et teha midagi, mis kõnetaks Läti meediat ja lisaks pääseda sotsiaalmeediasse tuli teha midagi ajaloolist. Kokku: 1000 eurose eelarvega PR-üritus sai väga suure kajastuse Läti meedias jõudes TV3 900 sekundes, 4 suurima portaali esilehele ning veel mitmesse väiksemasse kanalisse jõudes tasuta meedias 150 000 Lätlaseni. SoMes saime palju kajastust jõudes nt. EU Komisjoni FB lehele, kus on 1,3m jälgijat.
-
Creative Director
-
Art Director
-
Production (video)
-
Project Lead
-
PR
-
Technical Director
-
PR strategist