Kirjeldus
Eesmärk: luua uuele tillukesele Saaremaa surfibaarile UIM eristuv nägu ja minimaalse võimaliku turunduseelarvega tuua inimesed sinna pidutsema. Teostus: panime baarile nimeks UIM. Äratasime ellu tegelase Uimeahv, kellele meeldib pidutseda ja surfata. Tulemused:baari täituvus 200% (laienesime terrassile); ROI 1000%; uus sõna “uimerdamine”; 30 erinevat DJ’d suvel; Facebookis 1350 fänni; Instagramis 306 jälgijat. Our goal: to give a tiny surf bar a distinguishable face and invite people to party in a surf bar in Saaremaa. Execution: we named the bar UIM and brought to life a character that likes to party and surf - Finmonkey. Results: bar occ. rate 200%; ROI 1000%; new viral word in Estonian: “uimerdamine” meaning “partying in UIM”; 30 DJ’s in summer; 1350 FB fans; 306 jälgijat Instagramis.
-
Copywriter
-
Creative director
-
Project lead
-
Art director