Kirjeldus
Tartu 2024 programmi kampaaniaga tõime Tallinna-keskse meedia tähelepanu Lõuna-Eestile. 1602 sündmust, 13 000 kajastust Eestis ja välismaal, 3,7 mln televaatajat ainuüksi 2024. aastal. Lõuna-Eesti ühine koostöö, julge ja erksavärviline digiturundus, järjepidev koostöö toimetustega ja silmapaistev välismeedia tõid piirkonnale kauaoodatud ja vajaliku tähelepanu, mille mõju jääb kestma aastateks.
-
Produtsent
-
Kommunikatsioonijuht
-
Kommunikatsioonispetsialist
-
Digiturunduse juht
-
Sotsiaalmeediaspetsialist
-
Turundusjuht
-
Teabe- ja turundusvaldkonna juht
-
Turunduskampaaniate - ja projektijuht
-
Disainer
-
Välisturunduse juht
-
Kommuniaktsiooni assistent
-
Turunduse assistent
-
Uuringute spetsialist
-
Audiovisuaalne sisu
-
Disaini projektijuht
-
Turundus
-
author
-
Partnerlused