Kirjeldus
Telia algatas enda ja Suurima Julguse sotsiaalmeediakanalites aktsiooni, mis ainult ei seisnud küberkiusu vastu, vaid ka sekkus. Selleks võeti kasutusele TikToki platvormi engagement võimalused ja loodi nende abil süsteem, mis aitas luua reaalajas sisulist, aktuaalset ja puudutavat content’i. Telia on aastaid korraldanud Suurima Julguse kampaaniat, mis seisab küberkiusu vastu, tegeledes pea ainsa brändina Eestis selle teemaga. Seal aastal soovisime aga olla teravamad ja kaasavamad kui varem, sest seda näitasid ka kampaaniate järeluuringud: noored soovisid julgemaid lähenemisi, jagada ka ise positiivset tagasisidet. Meie eesmärgiks oli panna noored päriselt küberkiusu sekkuma. Aga kuidas? Võtsime fookuseks TikToki kanali, kus küberkius noore seas kõige teravamalt välja joonistub. Lõime kanali erinevate engagement võimaluste abil uudse süsteemi, mis aitas teavitada teisi ja sekkuda ise küberkiusu - ja seda kõike reaalajas. Kutsusime nädala aja jooksul kõiki seda „süsteemi“ kasutama, osaledes Suurima Julguse Nädalal. Selleks jagasime sotsiaalmeedias reaalseid näited küberkiusust, et tõmmata tähelepanu probleemi tõsidusele. Kaasasime ka 4 mõjuisikut, erinevast vanusest, kanalitest ja erineva jälgijaskonnaga, kes võtsid ka ise Nädalast osa. Suurima Julguse Nädal kestis 8.-14. november, kuid seda reklaamivad materjalid jõudsid kanalitesse oktoobri algusest. Eelarve: kõik kokku 22 459 € (sh teleklipi uuendus, bännerid, influencerid, sotsiaalmeedia) Tulemused: 13 postitust TikTokis, 138 800+ vaatamist, 3500+ meeldimist, 130+ @suurimjulgus tag’imist
-
Creative Director
-
Project Manager
-
PR specialist
-
Art Director
-
Photographer
-
Social Media Specialist