Kirjeldus
Campaign for launching a new A. Le Coq beer.
Kuidas tutvustada uut toodet sotsiaalmeedias? Andsime Facebooki kasutajatele võimaluse olla esimesed, kes näevad uut toodet - A. Le Coq Pilsi. Kuid enne tahtsime luua huvi (loe: tekitada segadust). Muutsime terve A. Le Coqi lehe tšehhikeelseks ning postitasime videoid, kus tšehhi keeles rääkiv mees andis juhtnööre (keha keele järgi oli võimalik aru saada kuhu klikkima peab). Alles tabile jõudes oli võimalik nupust vahetada keel tagasi eesti keeleks. Inimesed pidid klikkima kastidel, mis olid asetatud tootepildile, kusjuures igal inimesel on päevas limiteeritud arv klikke. Pildi avanemisel loosisime välja 100 inimest, kes said toodet degusteerida enne teisi ning ühe, kes võitis tšehhipärase õhtusöögi 8-le. Pildi avamist sai jälgida lehel reaalajas. Märkuse korras peab ära mainima, et Pils kuulutati 2011. aasta edukaimaks uueks tooteks.
-
photographer
-
projektijuht
-
creative