Kirjeldus
We started the internet bank campaign in TV by adding opening corners to popular shows (for 5 days in TV3 and Kanal2, 2–3 times a night). The goal was to announce that SEB’s new internet bank is now ready and to create curiosity. Different advertising elements have appeared during the shows in the past but this technical solution was used the first time and it was created specially for SEB. It was also remarkable because of its size. Survey (Norstat, dec 2010) showed that 31% of the target group (25–55 yrs, SEB’s main target group) noticed the corners. “The show contains” clips was noticed by 67% of the target group and this noticeability is 12% better than for ordinary clips shown during advertising breaks (60%). Results: ROI, achieving client’s goals. This TV campaign was a part of a bigger campaign, the total results for the whole campaign were as follows: * When the campaign ended, 96% of clients used the new internet bank (goal was 80%) and that showed that the new web was well received. * During the campaign SEB got 3 times more new contracts (goal was 2 times) than usual. As a result they gained more home bank clients than was expected and that also proves that internet channels are important when choosing a bank – if they are better that the competitor’s they offer a clear advantage. * The goal for Rahapäevik (Money Diary) users was exceeded by 15%.
Töö esitatud koos Mediapool Vizeum`iga. Alustasime internetipanga kampaaniat teles avanevate nurkadega populaarsemates saadetes (5 päeva jooksul TV3-s ja Kanal2-s 2–3x õhtu jooksul), mille eesmärk oli anda teada, et SEB uus internetipank on nüüd avatud ja tekitada uudishimu. Kuigi saate ajal on ka varem ekraanile ilmunud erinevaid reklaamielemente, siis antud tehniline lahendus töötati välja esmakordselt ja spetsiaalselt SEB jaoks, samuti oli lahendus erakordne oma suuruse poolest. Järeluuringu andmetel (Norstat, detsember 2010) märkas 5 päeva eetris olnud nurkasid 31% sihtrühmast (25–55, SEB põhisihtrühm). „Saade sisaldab“ klippe märkas 67% sihtrühmast, seejuures on antud klippide tulemus 12% parem kui n-ö tavaklippide (saate sees reklaamipausis) märgatavus (60%). Tulemuslikkus: ROI, kliendi eesmärkide täitmine Kirjeldatud telekampaania oli üks osa suuremast kampaaniast, kogu kampaania kohta tervikuna võib välja tuua järgmised tulemused: • Kampaania lõpuks kasutas uut internetipanka 96% klientidest (eesmärk oli 80%), mis näitas, et uus keskkond võeti klientide poolt hästi vastu. • Kampaaniaperioodil sai SEB juurde 3x rohkem lepinguid (eesmärk oli 2x rohkem lepinguid) võrreldes tavapärase uute lepingute arvuga sarnasel perioodil. Selle tulemusega võideti juurde oodatust suurem hulk kodupanga kliente, mis tõestab internetikanalite üha kasvavat olulisust kodupanga valikul – kui igapäevased kanalid on konkurentidest paremad, muutuvad need selgeks konkurentsieeliseks. • Rahapäeviku kasutajate arvu eesmärk ületati kampaania lõpuks 15%.
-
creative
-
Muusika autor
-
photographer
-
producer
-
projektijuht