Kirjeldus
Rate.ee jäätis Kuidas me tõime turule uue noortejäätise ilma selleks sentigi meediaraha kulutamata? Ülesanne: Välja töötada uus noortele suunatud jäätisebrand. Brandi turuletoomisel peaks hakkama saama ilma massimeediata. Lahendus: Agentuuri soovitusel co-branditi jäätis Rate.ee portaaliga. Sest Rate.ee on see mis läheb korda suuremale osale sihtrühmast. Idee: Pakendi jaoks viidi Rate.ee portaalis läbi spetsiaalne “JäätiseStaar-i” fotokonkurss. Konkursil said portaali kasutajad valida oma lemmikud tulevasele jäätisepakendile.Finalistidele korraldati proffessionaalse fotograafiga spetsiaalne fotosessioon. Kokku tehti 4 erinevat pakendit, 4 erineva JäätiseStaariga. Igal pakendil oli ka link vastava staari koduleheküljele. Peale launchi jagasid Staarid oma staariksolemise muljeid spetsiaalsel koduleheküljel. Kokkuvõtteks: JäätiseStaari konkurss oli üliedukas - konkursile esitas oma foto üle 5000 osaleja. Hääletamisel osales üle 160 000 noore. Ehk rohkem kui 10% eesti elankkonnast teadis jäätise turuletulekust 2 kuud ennem. 5 kuud hiljem oli Rate.ee vahvlijäätis oma segmendis 4 ndal kohal, omades 7% turuosa.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht