Kirjeldus
Farmi came on the market with novel salty flavored summer drinks: onion-garlic, cucumber-chive and unflavored youghurt drinks. The morning refresheners suited perfectly as a marinade or a cold soup. And because of Farmi being the sponsor for Punk Singing Festival in June, all the youghurt drinks made for men got really masculine and revolutional design. The bullet crashing the wall symbolises thinking outside of the box which characterises the real partisan spirit especially common to the Punks. Those youghurt drinks with novel taste and design got plenty of attention and free publicity in media.
Farmi tõi turule uudsete soolaste maitsetega suvejoogid: sibula-küüslaugu, kurgi-murulaugu ja maitsestamata jogurtijoogid. Hommikused värskendajad sobisid hästi ka marinaadiks ja külmaks supiks. Kuna Farmi oli ka juunis toimunud Punklaulupeo sponsoriks, siis said eelkõige meestele mõeldud joogid revolutsiooniliselt jõulise kujunduse. Seina purustav kuul sümboliseerib punkaritele omast kastist välja mõtlemist ja võitleja vaimu. Uudse maitse ja kujundusega jogurtijoogid said meedias laialdast tähelepanu ja tasuta lisareklaami.
-
creative
-
producer
-
projektijuht