Kirjeldus
Uus Prisma Peremarketi koduleht lähtub järgnevatest peamistest eeldustest: - sisu peab olema alati ajakohane. - veebilehe sisu peab andma võrreldes tavapärase jaeketi kodulehega oluliselt rohkem unikaalset lisaväärtust. - veebilehe disain on lihtne, loogiline ja hõlbustab sisu tarbimist. Prisma veebilehe puhul on ajakohasus äärmiselt oluline – kliendid ootavad värsket ja kehtivat infot kaubavaliku, saadavuse ning hindade kohta. Tootekataloog on seotud laotarkvaraga – muudatused toodete valikus ja saadavuses kajastuvad koheselt. Veebilehele loodi mitmeid unikaalseid võimalusi, mis aitavad Prismal konkurentidest eristuda. Eesti esimene jaekett, mille kodulehel on olemas tootekataloog poes müüdavatest kaupadest. Tänaseks on kataloogis 12500 toodet, nende hulk ajas kasvab. Ostunimekirja koostamise võimalus: (1) käsitsi, (2) tootekataloogist või (3) retsepti koostisosadest on võimalik saata tooted ostunimekirja. Selle saab välja printida või edastada meilile. Ostunimekirja saab hiljem mobiilist mugavasti vaadata ning jooksvalt poes teha „linnukesi“ nimekirja, kui kaup on juba ostukorvi lisatud. Kui klient valib ostunimekirja koostamisel ka poe, kus ta sisseoste teeb, reastab ostunimekiri tooted automaatselt poes kõige loogilisema liikumistrajektoori järjekorda. Poodi saab mobiiliversioonist muuta, misjärel järjestatakse tooted nimekirjas ümber. Retseptikogu – võimaldab tutvuda valmistamisõpetuse, koostisosade ja toiteväärtusega ning saata koostisosad ühe klikiga ostunimekirja. Prisma konto ja konto kalkulaator. 2012. aasta lõpus avas Prisma oma lojaalsusprogrammi, mille puhul on teenida ostudelt boonust. Kontoga liitunutel on võimalik sisselogides jälgida oma kontole teenitud boonust. Kõigil on võimalik veebilehel Konto kalkulaatori abil oma võimalikku boonusraha suurust välja arvutada.
-
creative
-
producer
-
projektijuht