Kirjeldus
Interactive video game using XBOX Kinect and PC
Punktikogumismäng ehk virtuaalne pingpong. Mängu tehniline ehitus põhines mängkonsooli XBOX kaamera Kinect ning personaalarvuti vahelises suhtluses. Sellist kombinatsiooni ei ole Eesti reklaammängudes varem kasutatud. Tegemist oli küll arvutimänguga, kuid see kasutas ära konsooli videolugejat, mis muutis mängukogemuse täiesti eriliseks. Mängimiseks tuli lihtsalt teleri ees seista ning paremat kätt üles-alla liigutada ning sellega sai kontrollida nn. reketi liikumist, päästmaks palli. Kes suutis kauem palli mängus hoida, kogus enim punkte. Mäng oli kaasahaarav, inimesed said võistelda üksteisega või mängida arvuti vastu. Samal ajal oli mäng imelihtne ning igaüks sai punktide kogumisega hakkama.
-
creative
-
producer
-
projektijuht