Kirjeldus
Lähtudes HIVi riskigruppidest, otsustasime HIV kiirtesti kampaania suunata peamiselt homoseksuaalsetele meestele. Pildistasime üles intrigeerivad fotod ja paigutasime reklaamid print- ja sotsiaalmeediasse ning isegi geiklubide tualettidesse. Kirjutasime HIV kiirtesti ka erootilistesse juttudesse ja avaldasime neid jutte erootikajakirjades ja teemakohastel veebilehtedel. Jagasime geiklubides käepaelu, mis tuletasid peojärgsel hommikul meelde, et kui unustati kondoomi kasutada, oleks mõistlik teha HIV kiirtest. TULEMUSED Esimesega kuuga suutsime täita 25% aastasest müügieesmärgist. Kui müük jätkub sama tempoga, suudame müügieesmärgi täita planeeritust kaheksa kuud varem. Kampaania on saanud palju positiivset tagasisidet nii sotsiaalmeedias kui ka reklaamialastel lehekülgedel.
-
photographer
-
Stylist
-
Creative director
-
Creative Director
-
Art director
-
Designer