Kirjeldus
Meie eesmärk oli tutvustada Nokia muusikatelefone noortele muusikasõpradele, n.ö. Panna Nokia ja muusika vahele võrdusmärk. Kampaania loodi koostöös MTV-ga ning selle nimeks sai Nokia Music Lessons. Ehitasime kampaania lehekülje, mille üheks oluliseks osaks sai moodsate muusikastiilide ensüklopeedia. MTV kaudu kutsusime noored üles kampaanias osalema ning moodustama oma libabändi. Libabändile tuli teha MySpace kodulehekülg, mis lingiti meie kampaanialehele - seal said fännid hääletada ja kommenteerida. Kampaania tekitas palju huvi koolilastes ning ka meedia võttis teemat korduvalt üles. Parimad bändid valiti välja MTV zhürii poolt ning rahvahääletusel. Parimatest parimad said muusikatunni otse nende koolis, mida viis läbi ühe või teise muusikastiili esindaja, noorte iidol ise. Kokkuvõtteid tundidest näidati ka MTV-s. Kampaania lõpetas suur MTV muusikaauhindade stiilis korraldatud Nokia GALA, kus seekord jagati otse laval auhindu parimatele libabändidele.
-
creative
-
projektijuht