Kirjeldus
Mustakivi Auto tulek kolmandaks Toyota edasimüüjaks eeldas kiiret vajalike tuntuse ja hoiakute näitajate kasvu Tallinna ja Harjumaa elanike seas, ületamatuks abimeheks telereklaam. Eraldi fookuses 130 000 Lasnamäe elanikku. Media House mõõtis uuringuga olulisemaid näitajaid enne ja pärast kampaaniat. Mustakivi Auto aidatud tuntus kasvas sihtrühmas 57%-lt 67%-ni, seostamine Toyota müügiga tõusis 45%-lt 52%-ni. Kampaania tulemusena kasvasid hüppeliselt autoostuks ja hilisemaks hooldusperioodiks palju olulisemad näitajad: tugevate spetsialistide olemasolu 4% -> 22%, hea hooldus 4% -> 22%, usaldusväärsus 4% -> 11%, teistest eristuv 6% -> 13%, teenindus kiirus 10% -> 17%, innovatiivne automüüja 12% -> 24%! Kõik mõõdetavad hoiakud tõusid hüppeliselt just mitte-eestlaste seas. Kontrollitud sõnumiga massimeediaga loodud hoiakud toovad tulevase autoostja salongi. 1038 TRP-d ehk vaatajakontakti jagunesid Kanal 2, TV3, PBK, TV6 ja 3+ eetris võrdselt nelja nädala vahel. Vaatajakontaktidest jagunes tervelt 52% mitte-eestlastele. Kampaania katvus Tallinna ja Harjumaa sihtrühmas oli 90%, keskmine sõnumi nägemissagedus oli 11,7.
-
creative
-
Muusika autor
-
photographer
-
producer
-
projektijuht