Kirjeldus
Kampaania eesmärk oli tutvustada RMK ehk Riigimetsa Majandamise Keskuse tegevusvaldkonda ka laiemale avalikkusele ning selgitada inimestele, et metsa majandamine ei tähenda ainult puidu müüki vaid ka miljonite puude istutamist, seemnemajandust, hädavajalikke raietöid, metsa järelevalvet ning ulukihoolet. Seega oli päris palju korraga öelda. Et inimesed pikka juttu lugeda viitsiksid, tuli mõelda, kuidas nende tähelepanu ajalehes köita. Kuna teadsime, et hommikukohvi kõrval pealkirjadest üle libiseva pilgu püüdmiseks on meil aega kõigest 5 sekundit, otsustasime löövate kõmu-uudiste stiilis pealkirjade kasuks. Ka teksti sõnastasime nii, et lugeja ei saaks kohe aru, et tegelikult loeb ta kommertsartiklit ja selleks ajaks kui ta selle avastab, on tal juba piisav huvi see ka lõpuni lugeda.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht