Kirjeldus
The Kristiine Centre website has over 100 attractive and constantly changing offers from different stores. The Centre is faced with a problem – how can these offers reach their more than 40 000 active Facebook fans without constantly flooding their wall with offers? As a solution, we created the app “My Kristiine”. With the help of this simple app, every fan can find the products and stores that interest them and whose offers they’d like to see on their Facebook wall. In addition, Facebook sends them daily notifications of the best offers of the day or about new stores. And the results? - Within the first month, nearly 25 000 fans registered to use the “My Kristiine” app. - Visits to the offers part of the Kristiine Centre website increased by nearly 1300% after the app was launched.
Kristiine Keskuse kodulehel on üle 100 atraktiivse ja pidevalt vahetuva pakkumise eri kauplustelt. Keskus oli probleemi ees, kuidas tuua pakkumised 40 000 aktiivse Facebooki-fännini, ilma et Kristiine Keskuse Facebooki-sein pakkumistesse upuks. Lahenduseks lõime rakenduse Minu Moodi Kristiine. Lihtsa rakenduse kaudu saab iga fänn valida endale huvipakkuvad tootekategooriad ja kauplused, mille pakkumisi ta kodulehel näha soovib. Lisaks saadab Facebook igapäevaseid teavitusi päeva parimatest pakkumistest või uute kaupluste kohta. Tulemused - Esimese kuuga registreeris end Minu Moodi Kristiine rakenduse kasutajaks ligi 25 000 keskuse fänni. - Kristiine Keskuse kodulehe pakkumiste külastus kasvas pärast rakenduse lansseerimist ligi 1300%.
-
creative
-
producer
-
projektijuht