Kirjeldus
Kommunikatsiooni eesmärgiks oli mängida Michelini tulek Eestisse välja sedavõrd suurelt, et pööre Eesti rahvusvahelises tuntuses ning sektori siseriiklikus maines oleks pikale veninud kriisi järel üldriiklikult märgatav. Et sõnum oleks tugevam, sai strateegiaks hoida huvi ülal pikalt ning tuua Michelin maale n-ö kaks korda: Mängides esimest korda suureks fakti, et Michelin üleüldse Eestisse tuleb. Tõmmates tähelepanu esimestele Michelini restoranidele tunnustusi kätte andes. Sihtrühmad: rahvusvaheline publik; eestlased, tekitades neis uhkust oma maa meistrite rahvusvaheliselt kõrge taseme üle ning suurendades veelgi motivatsiooni puhata ning tõsta oma reisikulutusi Eestis; turismisektorile motivatsiooni pingutada rahvusvahelise tähelepanu nimel; majandusest huvitujatele mõjunumbreid, mis iseloomustaksid tulu restoranidele, turismisektorile ning riigieelarvele; Michelinile, näitamaks Eestit edumeelse ja usaldusväärse lepingupartnerina. Kampaaniategevused olid plaanitud laienevate ringidena – tekitada piisavalt positiivset vastukaja Eestis ning seda nii ise kui ka oma partnerite toel rahvusvaheliselt võimendada. Pressiüritus toimus 360 kraadi elamust pakkuvas Digitiva multimeediakeskuses, kuhu ajakirjanikud said nn pimekutse. Eelüritusel esitlesime videoinstallatsiooni Eesti ühelt tunnustatumalt videokunstnikult Aljona Movkolt. Nii Michelini giidi tuleku kui ka esimeste restoranide väljakuulutamise üritust toetasid pressiinfo Eesti ja rahvusvahelisele meediale; seitsmes keeles fotomaterjaliga illustreeritud info visitestonia.com veebiküljel, kuhu tehakse aastas ligi 13 miljonit külastust; story’d ja postitused erinevates sotsiaalmeediakanalites. Eelüritusel osales ~50 inimest, restoranide väljakuulutamisel ~300 inimest. Projekti kommunikatsioonipoolel eraldi projektipõhiseid kulusid ei olnud. Kogu töö tehti ühendasutuse nelja turundus- ja kommunikatsiooniinimese tavapäraste palgakulude ning Soome, Rootsi, Saksa ja UK agentuuride kuutasude raames.
"Eesti on saavutanud kauaoodatud võidu, mille mõju ekspordile ja riigi mainele on pikaajaline. Võrreldes seda suure poliitikaga, on mõju omas valdkonnas sama suur, kui oli Eesti liitumine ELi või euroalaga...Seetõttu kutsumegi Teid 7. aprillil pressihommikule " Nii kõlas Eesti ühe suurema meediasündmuse 2022 pressikutse. Öelda tohtis ainult aadressi, ent kohale saada tuli kogu press.
-
PR strategist