Kirjeldus
Mitu jälgijat oli Lidlil SoMes enne avamist? Võib-olla mõned kümned. Aga nüüd? Aasta hiljem on Lidl jõudnud miljoni eestlaseni ja on konkurentidega võrreldes IGs kolmandal kohal. FBs on Lidl küll auväärsel viimasel, aga järgmisele pikalt tegutsenud rivaalile lähenemas. Kuidas Lidl seda tegi? Tänu täiesti uuele SoMe-kommunikatsioonile: Lidl ei räägi endast ise, vaid pani teised endast rääkima.
Enne Lidli avamist arvasid kõik, et poes käimine on igav ja tüütu tegevus, millega tahaks lihtsalt ühele poole saada. Aga Lidli tulek tõestas, et nii ei pea olema. Näitamaks inimestele, et Lidlist saab täiesti uue ja positiivse elamuse, oli vaja uutmoodi lähenemist sotsiaalmeediale. Selle asemel, et ise monoloogi pidada, panime hoopis teised Lidlist rääkima. Ja selleks tegime midagi, mida Eestis seni keegi teinud ei olnud. Kutsusime 9 suunamudijat Lidli brändisaadikuks, sõlmisime nendega aastased lepingud ja andsime vabad käed: jääge iseendaks, tehke seda, mida te ilmselgelt hästi oskate, ja vaadake, et endal ka tore oleks. Seni, kuni Lidli jälgijad saavad üllatuda, igapäevatoimetusteks inspiratsiooni koguda ja näha, et Lidl on midagi sootuks uut, on kõik hästi. Aasta aega hiljem on Lidli jälgijad saanud just seda kõike ja palju enamatki. Kõige olulisema sisu loovadki brändisaadikud ja lisaks oma regulaarsetele kaaspostitustele oleme pannud neid koos kokkama, võistlema ja nalja tegema, saatnud loodusesse piknikku nautima ja loomaaeda meisterdama – ja palju muud. Aga see pole veel kõik. Lisaks brändisaadikutele oleme pannud Lidlist rääkima ka tavalised inimesed. Suundi mudida saab ju igaüks, nii et otsisime avalikult jälgijate seast Lidl influencereid. Palaval suvepäeval tahab igaüks jahutavat jäätist, nii et korraldasime üle Eesti suure Lidli jäätisejahi. Lidlis töötamise kohta tahavad kandidaadid ikka ausat infot, nii et panime Lidli töötajad oma sõnadega Lidlist rääkima. Muude postitustena jagab Lidl õpetusvideoid ja praktilisi näpunäiteid, kuidas kiiremini poes käia, uutmoodi kokata ja paremini lähedastega aega veeta. Ja kõik see on ära tasunud – Lidli jälgijate numbrid on järjest kasvanud. IGs oleme järgijate arvult konkurentide seas kolmandal kohal, olles möödunud mitmest väga pikalt tegutsenud konkurendist. Facebookis oleme 18k jälgijaga saavutanud vaid 12 kuuga tulemuse, mille nimel konkurendid on mitmeid aastaid tööd teinud.
-
Art Director
-
Project Manager
-
PR strategist
-
Creative Director