Saibi tootekuvandi panime kokku erinevatest sõnumitest, mis kõik toetuvad ühele ja väga olulisele argumendile - saibi koostis: 100%rukkijahu - tervislik nagu leib ja pehme nagu sai.
Toote nimi "Saib" on ühend kahest sõnast: leib ja sai.
Tootepakendi kujunduse aluseks on kotiriie ja murtud, pruunid toonid. Need rõhutavad seda, et tegu on tervisliku tootega. Telereklaam propageeris toote funksionaalsust, nimelt kaklevad kaks last, kellest üks soovib saia, teine aga leiba. Lahenduseks on saib, mis maitseb nagu sai ning on kasulik nagu leib. Printreklaamis kasutasime erilahendusena ristsõna, mis läbi õigete vastuste jutustas ära ka Saibi loo.
Veebis selgitatakse toote sünnilugu ja räägitakse saibist kui uuest sõnast eesti keeles.
Lisaks massimeediakampaaniale oli samal ajal käimas ka PR-kampaania, mille avapauguks oli Saibi lansseerimisüritus ajakirjanikele. Ajakirjandusele suunatud kommunikatsioon keskendus Saibi väljatöötamistehnoloogiatele ja tervislikkuse aspektile.
.