Kirjeldus
.
Welcome to Estonia “Euroopa kultuuripealinn kutsub!” Rootsi-kampaania ambientreklaami keskne idee oli kunsti “uuskasutus”. Mis annaks veel paremini edasi kutset kultuuriküllasele linnapuhkusele, kui kunstiteostena loodud reisikohvrid? Igatahes said Marko Mäetamme ja Kaido Ole kunstiprojekti “100 John Smithi” (2004) 250-kilosed betoonkohvrid Welcome to Estonia kampaania kultuuripuhkuse kontekstis uue tähenduse ja uue elu! Kohvreid kasutasime ambientlahendusena Stockholmi ja Göteborgi metroo keskjaamades. QR-koodi vahendusel said rootslased ühenduda visitestonia.com mikrosaidiga ning osaleda kampaaniamängus. Ainuüksi nutitelefonidega kampaaniaga ühendunud kultuuri-entusiastide hulk ületas kampaania lõpuks 6000 külastaja piiri.
-
creative
-
producer
-
projektijuht
-
Art Director
-
Copywriter