Kirjeldus
Kanal 2 tõsielusarja „Eesti tippmodelliga“ samal ajal otsis supermodelli ka Kristiine kaubanduskeskus. Konkursil võisid osaleda kõik tüdrukud alates 16. eluaastast. Osalemise eelduseks oli Facebooki konto olemasolu. Konkursi peaauhinnaks oli modellileping Living Modelsi agentuuriga, kingitused peasponsoritelt ja aastane leping Kristiine Keskusega. Konkursile eelregistreerus 347 osalejat. Kampaania algusest kuni 31.03 selgitati Facebooki hääletuse põhjal välja 20 poolfinalisti. 12.04 astusid poolfinalistid esimest korda publiku ette Kristiine Keskuse Ööshopingul ja finalistid 13. mail toimunud Emadepäeva kontserdi moeshowl. Võitja kuulutati välja 4. juunil. Kristiine Supermodelli tiitli pälvis 19-aastase Valgamaa neiu Ester Karuse. Kampaania tulemus: - Konkursile registreerus kokku 347 osavõtjat üle Eesti. - Kampaanialehe külastuste arv oli kampaania perioodil 132 125. - Kolme kuu pikkune meediakajastus (Postimees, elu24.ee, Õhtuleht, Reporter jne). http://www.elu24.ee/teema/kristiine_supermodell - Tuhanded inimesed andsid hääli oma lemmikkandidaatidele. - Noorte teadvuses kinnistus veelgi enam kuvand Kristiinest kui moekeskusest.
-
creative
-
producer
-
projektijuht
-
Copywriter
-
Art Director
-
Art director