Kirjeldus
The morning of 13 November 2013. Tallinn. People driving to work along one of the main roads see a workman hanging on a large outdoor commercial stand, “fastened” with a giant screw. The goal was to demonstrate the new fasteners brand Clint as being strong and reliable. The news about the workman hanging high on outdoor stand travelled fast and got a huge media attention, it was shared in social media and it was the first page news of one of the biggest news portal for two days.
13. november 2013. Tallinn. Hommikul Pirita teel tööle sõitvad inimesed näevad, et välireklaami külge on hiigelsuure kruviga kinnitatud ehitusmees. Bauhofi eesmärk oli demonstreerida, et kinnitusvahendite brand Clint on suur, tugev ja usaldusväärne. Uudis välireklaami küljes rippuvast töömehest sai erakordselt suure meediatähelepanu osaliseks, seda jagati sotsiaalmeedias ja oli Eesti suurima uudisteportaali esilehel kaks päeva järjest.
-
creative
-
Projektijuht