Kirjeldus
Imelise Teaduse ja Imelise Ajakirja tellijate arvu kasvatamiseks viidi 2012. aasta oktoobris läbi 1 nädal väldanud veebikampaania. Eesmärk oli saada vähemalt 2000 proovitellijat, kes pole kumbagi ajakirja enne tellinud. Hilisem eesmärk oli nendest proovitellijatest päristellijate konverteerimine. Plaani kohaselt pidi päris tellijaks saama 20% proovitellijatest ehk kokku oli vaja saada 400 uut klienti. Pakkumine oli lihtne ja selge - kaks numbrit ajakirja Imeline Teadus või Imeline Ajalugu 1 euroga! Imelise Teaduse ja Imelise Ajaloo ajakirjad on väga hea sisulise kvaliteediga ning varasematele kogemustele tuginedes oli tellimustest loobumine madal. Seetõttu sobiski turundussõnumi fookuseks nö „narkodiileri põhimõte“ – anda toode algul väga soodsalt või tasuta, et klient saaks isikliku kogemuse. 1 € toimis sõnumina väga hästi, sest on konkreetne ja igaühele selgelt ettekujutatav (kasvõi eurose mündina). Kampaania meediakanalite valikus olid bännerreklaamid reklaamivõrgustikus, Delfis, reklaam Facebookis ja e-postitused Äripäeva ning kolmandate osapoolte listidele. Kampaanialeht, bännerid ja e-kiri olid lihtsad ja selged ning keskendusid ühele konkreetsele lõppeesmärgile – saada inimene proovitellimust tegema. Kommunikatsiooni fookuses oli hinnasõnum, mida toetasid atraktiivsed viited ajakirja sisule. Kampaanialehe näidis: http://demod.adm.ee/imelisedsygis2012/ Kampaania bänneri näidis: http://demod.adm.ee/imeline_kampaania/banner.html
-
creative
-
producer
-
projektijuht