Kirjeldus
TAUST Viski brändide kommunikatsioonis apelleeritakse peamiselt päritolumaale ja vanusele. Trabijad on harjunud eelistama Šoti viskit kui “õiget” viskit teistele viskidele. Canadian Gold on viskisõprade poolt väheväärtustatud maa Kanada esindaja. Müünud peamiselt läbi müügikampaaniate. Highland Gold on Šoti viski, millel puudub aga senimaani tuntus. 2003. aasta alguses muutus pudelite etikettide disain “kallimaks”, elegantsemaks ja stiilsemaks. LAHENDUS Luua sünergia kahe brändi tugevuste vahel ning side päritolumaaga tarbija jaoks ebaharilikul ja mängleval stiilil. Loodi teleklipp Kanada hokimängija ja Šoti torupillimängijaga “Kaks kanget!”. TULEMUS Müügieesmärk täideti.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht
-
tootmisfirma
-
muusikaautor