Kirjeldus
McDonald’s otsis Eesti kokka, et teha ajalugu. Selleks oli Joel Ostrat. Ta suhtles inimestega sotsiaalmeedias, sõi teles ja raadios saatejuhtidega burgereid, oli loetavuselt Delfi TOP1 uudis. Müügieesmärgid ületati kahekordselt. Sotsiaalmeedias oli üle 60 restoranide külastajate poolt loodud sisu. McDrive aladele olid tundide pikkused järjekorrad, mis tekitasid ummikuid tanklatesse ja parklatesse. PEAMINE ÜLESANNE: Anda edasi sõnum, et burgeri on loonud eestlasest kokk. KPI: Panna inimesi burgeritest rääkima. Sihtgrupp: - Naised ja mehed üle kogu Eesti - Toidu entusiastid – inimesed, kes armastavad head toitu, kuid ei ole ilmtingimata kriitikud LOOVLAHENDUS: Et luua tugev side globaalse brändi ja kohalike inimeste vahel valisime Eesti Maestro burgerite valmistamiseks eestlaste poolt kõige armastatuima staarkoka Joel Ostrati. Lisaks burgerite retsepti valmistamisele sai temast kogu kampaania nägu terves Baltikumis. Tõime Eestis Joeli rahva juurde ja andsime talle McDonald’s Eesti Instagrami konto, saatsime ta telesse ja raadiosse saatejuhtidega burgereid sööma, tegime Joelist kulleri ja lasime tal burgereid ka oma tuntud sõpradele viia. Tegime Joeli retseptidest uudise, mis oli loetavuselt Delfi TOP1 uudis. SÕNUM: Tippkoka Joel Ostrati retseptiga burgerid on Baltikumi McDonald’s® restoranide menüüs Kogu eelarve: 30 000 eurot Kampaania periood: detsember 2021 – veebruar 2022
-
PR strategist