Kirjeldus
We had to create package design for joghurt drink (180 gr bottles), which we knew will be in small amounts on the store shelves side to side with market leader Actimel and we had to make the difference on wery difficult market. We also had to communicate rich and foamy consistence and to keep in touch with brand visual identity used with previous products.
Uus jogurtijookide sari 180 gr pudelis, 4 erinevat maitset ja eeldusega, et tulevikus lisandub veel. Riiulitel laiutasid kolossalsete turunduskuludega Actimel ja selle kõrvaltooted. Kuna teadsime, et riiulipind tootele saab olema poes suht väike, pidime tegema selle pinna võimalikult silmatorkava ja tervikuna mõjuva, seejuures lähtuvalt brandi eelnevast visuaalsest olemusest. Samas oli vaja tõsiselt eristuda, kuna turg oli väga tihe. Pidime suutma edasi anda ka toote rikkalikku ja vahust sisu.
-
creative
-
projektijuht