Kirjeldus
IKEA poe avamine oli üks oodatuimaid jaemüügi avamisi Eestis. Integreeritud avamiskommunikatsiooniga lõime ootusärevuse IKEA täieliku ostukogemuse saabumiseks ning inspireerisime Eesti elanikke, kuidas muuta igapäevaelu kodus paremaks. Mitmekülgsed tegevused eri kanalites kulmineerusid avamispidustustega. Avamispäeva külastatavus ületas seatud eesmärke ning suur huvi IKEA vastu jätkub tänaseni.
Tallinn oli viimane Baltikumi pealinn, kus avati IKEA täiemahuline pood. Vaid vähesed Eesti elanikud olid kogenud IKEA ostukogemust suures poes. Avamiskommunikatsiooni strateegia oli luua ootusärevus IKEA täieliku ostuelamuse saabumiseks, võimaldades enne poe avamist näha ja proovida killukesi IKEAst. Eristumiseks soovisime tuua esile IKEA kontseptsiooni „IKEA on midagi enamat kui lihtsalt pood“ – see on ainulaadne ostukogemus, mille sarnast Eestis ei ole. Et seda täielikult mõista, pead seda tunnetama kõikide oma meeltega ehk kogema läbi nägemise, kompimise, kuulmise, haistmise ja maitsmise. Ühendasime viie meele kontseptsioonist lähtuvad tegevused tervikuks nii meedias, sotsiaalmeedias kui ürituskommunikatsioonis. Eesmärk oli tekitada Eesti elanikes maksimaalne huvi IKEA vastu ning tagada, et suurem osa Eesti elanikest oleks kuulnud IKEA avamisest. Kasutasime mitmekülgseid tegevusi eri kanalites: Inspireerivad ja harivad uudislood IKEA poest ja kodusisustusest. Linnas ringi liikuv food truck IKEA hitt-toitudega. Puudutavate IKEA esemetega erilahendused bussipeatustes. Inspireeriv avamise maandumisleht, kus jagasime viie meelega seotud kodusisustusnippe. Meediapäev ajakirjanikele ja mõjuisikutele ootuse tekitamiseks. Pidulik avamine IKEA töötajatele ning partneritele, sh minister Riina Sikkut. Enam kui 50-meetrine avamislint, mida lõikasid IKEA töötajad, kes said endale mälestuseks tükikese. Neli päeva kestnud avamispidustused, mis lähtusid viie meele kontseptsioonist. Tulemused avamisperioodil (mai-august 2022): Avamiseks oli IKEAst kuulnud 62,5% Eesti elanikest, 29% neist planeeris poodi külastada. Üle 440 meediakajastuse, maksmata reach üle 28.8 miljoni. Avamisel osales 51 ajakirjanikku ja 7 mõjuisikut, kelle orgaaniline reach oli vähemalt 158K. Avamispäeval külastas poodi üle 10K külastaja ja müüdi üle 30K lihapalli. Kolme kuuga suurenes top of mind teadlikkus 1/3 võrra. Spontaanne teadlikkus ja brändi eelistatavus ületas globaalse taseme.
-
Production
-
PR strategist
-
BTL specialist
-
PR specialist
-
Social media specialist