Kirjeldus
TAUST Hyundai on Eestis olnud põhiliselt hinnamüüja ja ta on omandanud autoostjate silmis odava ja ökonoomse auto maine. Hyundai ei kuulu tihtipeale automarkide hulka, mille vahel klient valima hakkab. Hyundail kui brändil on vaja otsustavalt tõsta brändi mainet ja reklaamide märgatavust. LAHENDUS Eesti Päevalehe jalgpallierilehes ilmusid reklaamid, kus ajalehte stantsitud augud tekitasid sõnumitega mängulise efekti, tõstes seeläbi tunduvalt reklaami meeldejäävust. Seostatus jalgpalliga kui sel hetkel väga populaarse alaga Eestis tõstis Hyundai mainet. TULEMUS Reklaam pälvis tähelepanu nii lugejate kui meediainimeste seas tuues "augu"-ideele järgijaid. Hyundai rannajalgpalli külastatavus oli oodatust kõrgem. Personaalsed intervjuud on näidanud, et Hyundai maine on hakanud paranema ning mittehinnatundlike klientide osakaal on hakanud kasvama.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht