Kirjeldus
Kutse konkursile, milline saadetakse osalejatele pool aastat enne üritust. Ülesanne oli luua trükis, mida inimesed säilitaksid oma töökeskkonnas, toimiks plakatina ning võimaldaks teha haakuvat järelpostitust enne ürituse toimumist. Algselt said inimesed kokkuvolditava pildiraami, mille sees kokkumurtud kutse/plakat. Plakati pildimotiiv pidi haakuma tootega (Galerie Art paber) ning jätma erineva mulje nii raamis kadreerituna (silmamuna) kui lahtivolditud plakatina (värvipliiatsid). Järelpostitusena saadeti inimestele meeleolukas pilt konkursi peaauhinnast, reis Horvaariasse, mis sobis algselt saadetud raami. Kliendi hinnangul on kutse täitnud oma ülesande 110%, kaasates lisaks tuntud tegijatele rekordiliselt palju uusi osalejaid, kes eelnevatel aastatel pole konkursist osa võtnud.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht
-
tootmisfirma
-
fotograaf