Kirjeldus
TAUST Aastal 2000 said reguleerimata ülekäiguteedel kannatada 92 inimest. Tervelt kolmandiku võrra rohkem kui eelnenud aastal. Selles oli osaliselt süüdi ebaõnnestunud sebrakampaania sama aasta sügisel, mille tulemusena kasvas lastega toimunud õnnetuste arv tervelt 44%. Ka Emori uuring näitas suhteliselt trööstitut pilti - 25% Tallinna juhtidest ei peatu vöötraja ees juhul, kui üks inimene ootab kõnniteel sõidutee ületamise võimalust. 12% Tallinna juhtidest arvasid kogunisti, et neil on eesõigus jalakäija ees. Juhid ei väärtustanud jalakäijat ega arvanud, et sebra ees peatumine võiks liiklusõnnetusi ära hoida. Jalakäija võimalus sattuda liiklusõnnetusse on Eestis 3 korda kõrgem kui näiteks Austrias ja 5 korda kõrgem kui Skandinaaviamaades. Tuli otsustavalt hakata vähendama liiklusõnnetuste arvu reguleerimata sebradel. LAHENDUS Töötasime välja jätkukampaania kampaaniale “Lase inimene üle tee”. Vastukaaluks eelmisele kampaaniale mil kampaania baseerus positiivsel eeskujul võtsime seekord aluseks ülimalt reaalse olukorra elust enesest kus on näidatud olukorda mitte tavapäraselt kas jalakäija või juhi seisukohalt vaid nö objektiivse kõrvaltvaataja silmade läbi. TULEMUS Tallinnas lubab 88% autojuhtidest lasta inimese üle tee (2001. aastal 75%), kui ootamas on üks inimene. Mitme inimese korral aga on nüüdseks 100% autojuhtidest seda meelt, et nad lasevad jalakäija üle tee, 2001. aastal veel 6% seda kindlasti ei teinud. 57% jalakäijatest arvab, et olukord liikluses on tõepoolest paranenud.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht
-
tootmisfirma
-
muusikaautor
-
Art director