Kirjeldus
During year 2009 we have significantly increased our popularity as an internet marketer. The main achievements are our internet marketing blog, which is one of the top in that field (according to metrix.ee) and popular Facebook fan page. We also used such social media channels as Twitter, different blogs and blog catalogues and active commenting of relevant topics on the web. We reopened Metrix.ee webpage with the much wider functionalities. The traffic on our website increased approximately 1000% during year 2009 and we have received several requests from the big potential clients from our Facebook fan page.
2009 aasta jooksul tõstsime aktiivselt enda kui internetiturundaja tuntust. Põhifookuses aktiivne internetiturunduse blogi mis tõusis selle valdkonna üheks enimloetuks (metrix.ee andmetel) ning aktiivne Facebooki fännileht. Lisaks sotskanalitest Twitter, blogikataloogid, teised blogid ja kommentaariumid. Projekti käigus taaslõime ka Metrix.ee keskkonna, täiendasime oluliselt selle funktsionaalsust. Tõstsime oma lehe külastatavust aastaga ligi 1000% ning saime mitu suurettevõtte konkursikutset füüsiliselt läbi Facebooki.
-
creative
-
producer
-
projektijuht
-
Art director