Kirjeldus
Kuidas tuua paljukajastatud diabeediteema värske nurga alt meediasse? Meil õnnestus läbi päriselu lugude tõmmata tähelepanu diabeedile ja patsientide vajadustele, eesmärgiga muuta nende elukvaliteeti oluliselt parandav tehnoloogia Eestis kättesaadavamaks. Saime kuue kuu jooksul meediasse keskmiselt kord nädalas, sh 2 korda “Ringvaate” ja korra “Õhtu” saatesse, jõudes sadade tuhandete inimesteni. Igal aastal haigestub Eestis 1. tüüpi diabeeti u 200 inimest. Haigusest ei ole võimalik terveneda, kuid meditsiinitehnoloogia aitab seda kontrolli all hoida ning pikaajalisi tüsistusi tõhusamalt ennetada. Tegime kampaania, millega tutvustasime Eesti turul diabeetikute elukvaliteeti oluliselt parandavat sensortehnoloogiat Dexcom ONE ning nügisime arusaamist sellest kui diabeediravi eelistatud standardist. Kampaania esimeses etapis oli meie sihtrühmaks 1. tüüpi diabeeti põdevad inimesed, keda on Eestis umbes 7000. Toote lansseerimise ajal olid Dexcomil läbirääkimised ka Tervisekassaga, et saada sihtrühmale riiklik soodustus toote ostmisel. Strateegilises võtmes oli ülioluline leida üles lood ja inimesed, kes suudaks kõnetada nii diabeedikogukonda kui ka näidata otsustajatele, millist kvaliteedihüpet sensortehnoloogia diabeetikute elule tähendab. Valisime mõjuisikud, kes kõnetaks eri turusegmente: näitlejad, sportlased, treenerid ja elustiili blogijad – kellel kõigil oma auditoorium. Läbi nende soovisime näidata, et diabeet ei ole põhjus oma unistustest loobumiseks. Taktika: 1) tuua päriselu lood meediasse, et tõsta teadlikkust nii kogukonnas kui ka ühiskonnas laiemalt; 2) keskenduda hetkedele, mis on meie mõjuisikute jaoks tähtsad, paludes neil sotsiaalmeedias jagada oma igapäevaseid diabeedihetki; 3) olla seal, kus on sihtrühm. Tuvastasime Facebookis diabeedigrupid, mis koondavad olulise osa meie sihtrühmast, ning tegime aktiivset koostööd patsiendiorganisatsioonidega. Kuue kuuga ilmus erinevates meediakanalites 9 eksklusiivset lugu meie mõjuisikutest. Saime kolmel korral prime-time tele-eetrisse. Kokku oli kampaaniaperioodil 29 tasuta kajastust. Mõjuisikute tehtud või nendega seotud postitused sotsiaalmeedias kogusid üle 125K impressioni ja kaasasid ligi 2000 inimest. 1. jaanuarist 2022 hüvitab Tervisekassa Dexcom ONE’i 1. tüüpi diabeeti põdevatele inimestele ning hinnanguliselt veerand sihtrühmast on asunud toodet kasutama.
-
Project Manager
-
PR strategist
-
Project Lead