Kirjeldus
Ülemiste shopping center has strongly family orientated imago, but actually it has all the same fashion brands, that other shopping centers. The point was to remind shoppers, in a humorous and jolly way, that Ülemiste has also a strong fashion selection.
Ülemiste keskus on suurepärase valikuga kaubanduskekus, kus on esindatud kõik peamised moebrandid valikuga mis ka teistes kaubanduskeksustes. Kuid erinevalt konkurentides ei ole Ülemiste kommunikatsioon olnud väga moekeskne kuivõrd tegu on ikkagi laiemalt perekeskusega. Sügiskampaania idee oligi läbi kerge huumoriprisma tuletada meelde, et ka moekaupade valikus on Ülemiste tugev, kuid ei pea selleks muutuma nö. üüber fashionaabliks ja eemalolevaks, vaid on ikkagi koht kõikidele kvaliteeti armastavatele kodanikele. „Hea tuju kauba peale“ võib käia kaasas ka niivõrd pretensioonika teemaga kui seda on mood. Idee kujunes välja Ülemiste klientide vajadustest ning ootustest lähtuvalt. Ülemiste klient on tubli inimene, kes ei pelga huumorit ning on vajadusel valmis ka enda üle naerma. Loovidee töötati välja SAN Korpus JWT poolt ning täiendati ning toodeti koos Kuukulgur Filmiga. Üheks põhjuseks tootjapartneri valikul oli ka eeldus, et Ändy rollis nägime juba idée algusfaasis Andres Maimikut. Aga kindlasti ka Kuukulguri varasemad tööd ning tegijate huumoritunnetus.
-
creative
-
Producer
-
projektijuht