Freestyle: Täna on sinu ülejäänud elu esimene päev
Sampo Pank
2005: Reklaamikampaania enne 2015
Kirjeldus
Freestyle turuletoomise kampaania oli stiilipuhas turundusõpiku case, kuid see toimus siinsamas reaalses Eesti elus ja mitte vaid paberil ja raamatus. Igav Sampo järelmaks, mis oli oma aja ära elanud asendati seksika ja värvilise Freestyle-ga. Sõna "järelmaks" visati üldse üle parda.
Eestis (ja üldse siinkandis) esimene läbipaistev pangakaart ja ebapangalik kommunikatsioon võitsid tähelepanu ja kliente. Klipid ei räägi mitte pehmetest ega kõvadest väärtustest - me ütleme lihtsalt: see on sinu elu, ela seda! Tõusev müügikõver räägib enda eest ise.
Kampaania suvises jätkukampaanias näidati teles klippi, mis kõige põnevama koha pealt pooleli jäi. Vaatajaid kutsuti üles klipi lõppu vaatama kampaania veebsaidilt. Seal said inimesed valida nelja erineva lõpu vahel ja hääletada oma lemmikut.
Klippides kasutusel olnud läbipaistev riietuskabiin aga jäi Pärnu randa Freestyle-i välimeediaks ja leidis ka mitu kuud hiljem veel Pärnu rannaskatsetajaid, kes seal lahtiriietumist proovisid.