Toyota Prius’e kampaania „Punane ja roheline“ eesmärk on kummutada hübriidautodega (kaasaarvatud elektri-) seotud müüte ja juhtida tähelepanu funktsioonidele, mida nutikas mootor pakub. Nende hulgas on linnaliikluses kiirendamine-pidurdamine, pikemate sõitude koormus mootorile ja iselaadimise funktsioon.
Print-meedia osa on suunatud eranditult kõigile ja kõnetab lugejat lihtsasti mõistetavas keeles. Punases värvis on ühendatud punane foor ja samas laadimisanduri klassikaline signaalvärv. Rohelises värvis on ühendatud nii roheline mõtlemine kui ka nö. „rohelise tule“ andmine.
Sotsiaalmeedia kasutajad suunatakse Facebook’i, kus on saadaval ökonoomse liiklemise simulaatorid „Kiirenduskool“ ja „Pidurduskool“. Läbi lihtsa liiklusmängu tutvustavad need akude taaslaadimise protsessi ja kütusekulu vähendamist. Kõige ökonoomsemad saavad oma tulemusi sõpradega võrrelda.
Jaga:
Liitu TULI uudiskirjaga ja ole alati samm ees
Meie kirjutame ja saadame, sina loed ja naudid. Oled alati kursis värskemate uudistega, ürituste info ja eripakkumistega.