2005 > Reklaam > Õppivad Noored
20 / 8158
Roheline tee
Pealkiri:
Roheline tee
Toode:
Klient/Reklaamija:
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Õppivad Noored

Esitaja:


Kirjeldus:
Kampaania: Roheline tee Meeskond: Pesa Muna Liikmed: Karl Saluveer, Martin Palm Kampaania kandvaks ideeks on just lahjade narkootikumide imagoloogiline naeruvääristamine. Oluline on, et noored ei astuks esimest sammu ning välistades selle, väheneb kangemate mõnuainete tarvitamise oht märgatavalt. Kogu lahenduse puhul on kasutatud kahetasandilisust. Visuaalil on roheline tee, mis pildiliselt sarananeb kanepiga. Samuti tähendab noorteslängis “teed tegema” kanepoidide suitsetamist. Bodytext “Rohelist teed? Joomiseks, mitte suitsetamiseks.” vihjab järjekordsel noorte sõnavarale – roheline = kanep, tee = kanep, rohelist teed = kanepit suitsetama. Samas on tegemist harjutud küsilausega lokaalidest – millist teed? Rohelist? Seega on mõistetav, et tegelikult mõeldakse hoopis teed kui rekreatsioonilist jooki, mis on rahustavam ning parem kui meelemürgid. Samuti on kampaania puhul kasutatav ambient lahendused – outdoor meediapindade külge kinnitatakse tootenäitedena minigrip kottidesse (peamine kanepi pakendamisvahend) pandud rohelise tee pakid, ergutades noori pigem teed jooma kui meelemürke tarvitama.