2005 > Reklaam > Õppivad Noored
20 / 8158
Minu sõltuvus
[1] [2]
Pealkiri:
Minu sõltuvus
Toode:
Klient/Reklaamija:
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Õppivad Noored

Esitaja:


Kirjeldus:
Kampaania: Minu sõltuvus Meeskond: Pesa Muna Liikmed: Karl Saluveer, Martin Palm Antud kampaania puhul on lähtutud ideest, et šokireklaami puhul on noorel ennast raske samastada ning tekib arvamus, et “minuga see ju niikuinii ei juhtu”. Peaideeks on pakkuda hoopis alternatiive ning rõhutada, et elad niigi juba täisväärtuslikku elu, milles narkootikumidele kohta ei leidu. Visuaalil kasutatakse erinevaid noori paeluvaid tegevusi – ekstreemsport, muusika, sõbrad jne. Et saavutada suuremat tähelepanu ning anda lisaväärtust, “hüppavad” peategelased justkui pildist välja, nad ulatuvad üle plakati reaalsesse ellu. Bodytext on lihtne ning noortepärane, samas vastandudes mõnuainetele - “Uimastid? Pole kunagi proovinud. Minu sõltuvus on .....”. Läbi selle anname mõista, et on olemas paremaid “sõltuvusi”, samas imagoloogiliselt narkootikume mõnitades. Et kampaaniat noortepärasemaks teha, lisatakse bussipeatustes olevatesse plakatitesse infrapunaseadmed, millega suudavad kommunikeeruda enamus tänapäevaseid mobiiltelefone. Tegu on Eestis veel kasutamata lahendusega, mille puhul sihtrühm saaksid tõmmata endale kampaania visuaalidega taustapilte (ning neid üksteisele edasi saates?), suurendades seeläbi tuntust.