2003 > REKLAAM > Print
20 / 7857
Huulepulk, patarei
[1] [2]
Pealkiri:
Huulepulk, patarei
Toode:
Põltsamaa porgandi õunamahl
Klient/Reklaamija:
Põltsamaa Felix
Aasta:
2003
Kategooria:
REKLAAM / Print

Esitaja:
DDB Eesti
Loovjuht:
Meelis Mikker
AD:
Erik Teemägi
Copywriter:
Peeter Sauter
Projektijuht:
Urmi Kala
Fotograaf:
Nele Jõhvikas


Kirjeldus:
Eesmärk vähese meediaeelarvega kommunikeerida uue porgandi-õunamahla turuletulekut. Omapärane lähenemine viis eesmärgini. Tarbijale anti efektiivselt edasi sõnum nii vitamiinijõust (patarei) kui ka jumest (huulepulk), mis on väga oluline igale naisele. Omapärane lähenemine andis tulemuse ning märgatavus oli tulemuslik.