2005 > Reklaam > Turunduskampaania
20 / 7857
Freestyle: Täna on sinu ülejäänud elu esimene päev
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
Pealkiri:
Freestyle: Täna on sinu ülejäänud elu esimene päev
Toode:
finantsteenused
Klient/Reklaamija:
Sampo Pank
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Turunduskampaania

Esitaja:
Rakett
Loovjuht:
Asko Künnap
AD:
Asko Künnap
Copywriter:
Karl Martin Sinijärv
Projektijuht:
Annela Pildre Grünberg
Muusika autor:
Slide-Fifty


Tootmisfirma:
SuperSonic
Kirjeldus:
Freestyle turuletoomise kampaania oli stiilipuhas turundusõpiku case, kuid see toimus siinsamas reaalses Eesti elus ja mitte vaid paberil ja raamatus. Igav Sampo järelmaks, mis oli oma aja ära elanud asendati seksika ja värvilise Freestyle-ga. Sõna "järelmaks" visati üldse üle parda. Eestis (ja üldse siinkandis) esimene läbipaistev pangakaart ja ebapangalik kommunikatsioon võitsid tähelepanu ja kliente. Klipid ei räägi mitte pehmetest ega kõvadest väärtustest - me ütleme lihtsalt: see on sinu elu, ela seda! Tõusev müügikõver räägib enda eest ise. Kampaania suvises jätkukampaanias näidati teles klippi, mis kõige põnevama koha pealt pooleli jäi. Vaatajaid kutsuti üles klipi lõppu vaatama kampaania veebsaidilt. Seal said inimesed valida nelja erineva lõpu vahel ja hääletada oma lemmikut. Klippides kasutusel olnud läbipaistev riietuskabiin aga jäi Pärnu randa Freestyle-i välimeediaks ja leidis ka mitu kuud hiljem veel Pärnu rannaskatsetajaid, kes seal lahtiriietumist proovisid.