2005 > Disain > Firmagraafika
20 / 7857
Bravocom
[1] [2] [3] [4]
Pealkiri:
Bravocom
Toode:
Mobiilioperaator
Klient/Reklaamija:
Bravocom
Aasta:
2005
Kategooria:
Disain / Firmagraafika

Esitaja:
Vatson&Vatson/Y&R
Loovjuht:
Rain Teimann
AD:
Mart Anderson
Projektijuht:
Monika Semmel


Kirjeldus:
Bravocomi uut graafilist identiteeti tuleb vaadata kui terviklikku visuaalset keelt, mis moodustub selgelt määratletud tunnuselementidest. Nendeks on logo, tüpograafia (kasutatavad kirjatüübid), põhivärvid ja tunnuskujundid. Aktiivse ja sõbraliku äriklassi logo puhul on tegemist on pelga kirjalahendusega. Akadeemiliseks kippuvaid kujundusi ilmestab ühendava sidelaine motiiv.